Bloggens framtid, plus en påminnelse.

Idag tänkte jag skriva lite om bloggens framtid.

     Som många av er kanske har märkt så har det bara varit jag (Erica) som har skrivit här på bloggen i drygt en månad nu. Idah har varit förkyld från och till och inte känt att hon har haft någon ork eller inspiration för bloggen. Jag däremot har varit hennes motsats; jag har varit frisk och inspirationen har flödat. Därför tog jag på mig ansvaret för bloggen tillsvidare. Nu börjar jag dock plugga på heltid igen om drygt en vecka så därför kommer jag eventuellt bara att skriva på "mina dagar" från och med nu.

     Jag och Idah pratade förut om att vi skulle ha tre dagar var och sen söndagen ledig. Mina dagar blev då tisdag, onsdag och fredag. Så på de dagarna kommer jag att uppdatera bloggen, och då Idah är back in business så uppdaterar hon på måndagar, torsdagar och lördagar. Sen blir det säkert några extra uppdateringar ibland med, iallafall om jag känner mig själv rätt... :)


Here we write our words to create a blog that will mean something and make the name Jesus Christ be lifted high...


Jag vill också passa på att påminna er alla om att ni kan skicka in saker till oss. Det kan vara frågor till frågelådan, ett vittnesbörd, ett tips om en bra låt som ni hittat på YouTube eller varför inte något som ni vill att vi ska be för. Vi tar emot allt som passar in under någon av våra kategorier (eller varför inte ett förslag på en ny kategori!?) och som inte på något sätt går emot Guds ord.

     Så ta tag i saken och skicka in det du vill bidra med till: [email protected].


See u around!


/ Erica


Kommentarer
Skrivet av: Mandy

va roligt att ni delar på skrivandet :) Det blev inget badande för mig idag men imorgon så,

2009-08-09 @ 20:15:39
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Skrivet av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande

Vad skönt att ni har delat upp det och jag hoppas det går bra i ditt pluggande Erica! =)

2009-08-10 @ 07:56:51
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Sv: tack så mycket!



Bra teamwork ni byggt upp!

2009-08-10 @ 10:36:06
URL: http://saara.blogg.se/
Skrivet av: ♥Jenny♥

läste det någonstans eheh ahh ni e två som bloggar nice nice vad ahr du gjrot i helgen då

2009-08-10 @ 16:30:35
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

tack det var grytm kul har lagt upp bilder från när jag avr där i fredas nu

2009-08-10 @ 16:50:18
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Skrivet av: Pia ♥

Blev orolig då jag läste rubriken Bloggens framtid.. men vad kul att ni fortsätter uppdatera ofta =) Kollar in alltid då jag hinner, fastän jag inte alltid kommenterar =)

Kunde faktiskt tipsa om en bra låt "Yet I will praise you - Vineyard Music" på youtube. Ni behöver ju förstås inte lägga upp den på bloggen :P en utav mina favoriter iaf

2009-08-13 @ 14:42:59
URL: http://piakristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0