Ska bloggen ta en längre paus!?

Den senaste tiden har jag funderat på om den här bloggen ska ta en paus eller inte, och jag har bestämt att jag ska göra det över jul och nyår åtminstone. Det är ganska mycket som händer nu runt jul, jag har min privata blogg också, Idah har inte varit aktiv här sen i somras och hela den grejen med att ni ska skicka in saker har inte blivit sådär jättepopulär

Sen har jag tänkt på att jag faktiskt har Dagens Bibelord varje dag på min privata blogg, och jag har kategorier med Mission, Undervisning från Bibeln, Den sista tiden, Vittnesbörd och Musik (där jag även lägger upp kristen musik). Visserligen uppdaterar jag inte lika mycket i de kategorierna som jag har gjort här. Men min poäng är att jag har såna kategorier och att jag skriver mycket utifrån mitt liv som kristen, och nu då det inte kommer så mycket frågor till frågelådan eller att ni skickar in så mycket och Idah inte skriver längre så antar jag att jag frågar mig själv varför jag inte bara skriver i min privata blogg och då kanske istället uppdaterar i de där kategorierna lite oftare än vad jag gör nu.
     Dock så kommer inte den här bloggen att läggas ner, utan det jag undrar är väl mer om jag ska ta en längre paus än bara till efter nyår. Eventuellt vill jag, Idah eller båda två fortsätta att skriva här längre fram. Så avsett vad jag bestämmer mig för efter julpausen så kommer bloggen antagligen att fortsätta någon gång längre fram i alla fall.

Men vad tycker ni?
Ska jag ta en längre paus än bara över jul och nyår och tänka på att uppdatera i de där kategorierna lite oftare så kan de som vill läsa där?
Skulle ni sakna den här bloggen om det blev en längre paus?
Vad skulle ni isåfall sakna mest och varför?

Kolla gärna in min privata blogg och svara på de här frågorna så att jag får veta var ni tycker, för den här bloggen finns trots allt för er skull.

God bless!
/ Erica


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0