Snart, Tystad och Skuggad ...

Det finns många bra böcker och filmer som handlar om den sista tiden. Idag tänkte jag tipsa om tre av de böckerna som tillsammans är en bokserie skriven av Jerry Jenkins - Snart, Tystad och Skuggad ...



Så här står det om den första boken:

I efterdyningarna av tredje världskriget är världen mer beslutsam än någonsin att utrota krig. Kriget dödade miljoner människor och slog ut hela länder. Nu har alla nationer enats om att undanröja det allvarligaste hotet mot världsfreden. Lösningen? Förbjud religion.

INGEN RELIGION - FRED PÅ JORDEN.

Paul Stepola spelar en nyckelroll i världens aktion mot kristna "extremister". Paul älskar sitt jobb som agent för Nationella Fredsorganisationen. För Paul räcker det inte med att lagstiftningen har tvingat religionen att gå under jorden. Med obegränsade resurser är han fast besluten att avslöja kristna aktivister, söka reda på dem och förgöra dem.
     Hans uppdrag leder honom till oväntade upptäckter. Övernaturliga händelser inträffar som han inte kan förklara. Den kristna underjordiska rörelsen kallar dem för mirakler. Paul kallar dem för konspirationer. Men när en händelse inträffar som berör Paul, kan han inte längre förneka sanningen.
     När kommer världen att upptäcka den oväntade upplösningen till dessa händelser?
     När kommer nationerna att första att de är med om en ny början ... början till slutet?



Jag har läst de här böckerna förut och tycker att de är jättebra. Så bra så att jag läser om de nu. :)

Gå in här för att köpa den första boken i serien.

Kommentarer
Skrivet av: Mandy

Va bra att du ska skriva om det =) Jag vet inte riktigt ifall jag har gjort det..nånstans måste det stå i bloggen..Jag skriver lite blandat s¨å där men titta ifall du hittar :) Måste se ifall jag ska oxå börja läsa böckerna. Vi hörs gumman =)



kramis

2009-07-03 @ 20:59:26
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0