Dagens Bibelord - Ords 4:20-22.

Ords 4:20-22: Min son, tag vara på mitt tal, vänd ditt öra till mina ord. Låt dem inte vika från dina ögon, bevara dem i ditt hjärtas djup. Ty de är liv för var och en som finner dem och läkedom för hela hans kropp.

Att ta vara på Guds ord och verkligen ta det till sig är något av det viktigaste som en människa kan göra. Det ger liv och läkedom. Det vet jag av egen erfarenhet. Jag har fått liv genom Guds ord, liv och frälsning. Jag har också känt läkedom genom att läsa just de här verserna. Det är kraft i Hans ord. Det är mäktigt och underbart... ♥


(Bilden är härifrån.)

Kommentarer
Skrivet av: Katja

Vilken kategori? Ska duscha och lägga mig upp tidigt imorgon!

Sov gott!!!

2009-06-10 @ 22:29:50
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Sv: usch då, hoppas det blir bättre snart :) Med mig är allting bra ^^ skolan slutar imorgon, jippie! Sen far jag till Nyhem :)



Ja, verkligen.. Det finns inte mycket mer att göra, men att be för dem är det bästa vi kan göra!

2009-06-11 @ 06:06:39
URL: http://saara.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0