MITT SISTA INLÄGG

Yes du läste rätt, detta kommer bli mitt sista inlägg på ett tag! Why? Jag har varit helt uppe i topp nu en månad, mycket att stå i och inte vilat ut, som ni kanske har läst tidigare? Och nu är jag så pass sjuk så jag känner att jag måste ta en pause från allt, inte ha några "måsten" längre, inget att bry mig över utan bara ta det chill och slappna av!  Jag vill inte skriva här för att jag måste skriva utan jag vill att det ska komma från hjärtat! Därför tar jag en pause nu från den här bloggen. Jag vet inte när jag kommer tillbaka, troligvis när jag är frisk och har orken att fortsätta driva den här bloggen. Så nu ska jag bara slappa några dagar eller veckor, jag vet alltså inte själv när jag kommer tillbaka! Dock så kan ni fortsätta följa min blogg, den ska jag försöka uppdatera vilket kommer bli lättare eftersom att det är jag! Men dock så kan jag inte heller lova där hur mycket jag kommer att skriva, som sagt, jag behöver en pause från allt just nu! 

Men som sista sak så tänkte jag skriva om ett bönesvar, kanske lite annorlunda dock men Gud är god ;)
Detta är dock kanske lite mer inriktat mot er tjejer! haha.

I maj så var min klass iväg på klassresa till spanien och dagen före innan vi skulle åka så skickade jag ett sms till min vän emma!

Jag: Allt ät packat o klart, MEN nu fick jag mens :(
Emma: Meeen neej, vad tråkigt :(
Jag: Jag får be Gud ta bort min mens hahah
Emma: haha gö det du ;)

Sen bad jag en bön och morgonen efter när vi skulle åka så hade inget hänt...  och på kvällen/natten när vi var framme så bad jag åter igen en bön att den skulle försvinna! Det vart morgon och min mens var HELT borta!
Jag skickade då igen ett sms till emma

Jag: hööru.. mensen är BORTA :o:o
Emma: HAHHAHAHA GUD ÄR GOD!

Gud tog bort det som är typ omöjligt att få bort ;)

Ha det bra nu hörreni så ses vi framöver här i bloggen, eller så checkar ni in min blogg :)

Min blogg

// Idah

Kommentarer
Skrivet av: Mandy

Hej va roligt att hitta flera som bloggar om Jesus!! Kramar

2009-06-25 @ 11:01:39
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0