Heart-to-heart-samtal med Jesus.

Att det är viktigt att be tror jag att många håller med mig om. Om vi ska ha en relation med Jesus så är det ju såklart viktigt att vi faktiskt tar oss tid för att prata med Honom. Jesus ska vara vår bästa vän. Honom kan vi säga allt till. Vi kan säga det där som vi skäms över, det som ingen annan i hela världen vet eller kanske det som vi tycker känns jobbigt just nu. Vi kan ha långa "heart-to-heart-samtal" med Honom.
     Det här tänkte jag speciellt på för två dagar sen då jag grubblade på lite saker. Det känns verkligen jättebra att kunna prata med Jesus om precis allt och verkligen veta att Han kommer att hjälpa mig med precis det jag behöver. Jag älskar att prata med Jesus. ♥ Jag tycker att alla borde ha minst ett heart-to-heart-samtal med Honom varje dag. Gör det till en vana, du kommer inte att ångra dig...

Kommentarer
Skrivet av: Rebecka

Jag älskar också att prata med jesus. Gör det flera gånger om dagen :D

2009-06-20 @ 15:47:48
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/
Skrivet av: Mandy

jag håller med dig, Han är den man ska vända sig till varje dag,

2009-06-26 @ 12:40:35
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0