Jesus, Take The Wheel...

Idag fastnade jag för ännu en av alla de där låtarna som upphöjer Jesus. ♥
     Johannes hade lagt upp den på sin blogg efter att ha hört den på en radiostation i USA, och nu lägger jag upp den här eftersom jag kände på en gång då jag hörde den att budskapet är precis det jag vill dela med er här idag.


Carrie Underwood - Jesus, Take The Wheel


Jag tycker att den här låten säger så mycket. Vi måste släppa taget själva och verkligen låta Jesus ta över i våra liv. Många kanske aldrig har tagit det steget tidigare eller så kanske du har kommit bort från Jesus på grund av olika saker som har hänt i livet, men det är dags att låta Honom ta över nu. Vänta inte på att "rätt tillfälle" ska komma eller på en bättre dag - låt Jesus komma och förvandla ditt liv här och nu. Idag.

Kommentarer
Skrivet av: rebecca

Var en rätt bra låt :)



svar: Hehe ja nu är jag hemma från Grekland! :) Så himla härligt ^^ hehe!

2009-06-24 @ 00:17:10
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Skrivet av: StenHuggarn

Hej!

Visst säger låten mycket! Bara låtens titel säger en hel del...



/StenHuggarn.



2009-06-24 @ 14:04:15
URL: http://fralsaren.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0