IDAH - EN BLANDNING MELLAN CAROLINA GYNNING OCH JACKASS

Halloj!
Okej, jag tycker att sånt här är JÄTTE svårt, jag är sämst på att berätta vem jag är så ni får ta det som det kommer helt enkelt! =) Jag vill börja med att säga HEJ till alla nya läser som inte följer den här bloggen via min, det här ska bli jätte spännande att  lära känner er, verkligen!  Okej, nu lite om mig själv!
 Jag heter somsagt Idah, 19 år och kommer från en by som heter Edsbyn, och alla ni sportfreaks där ute vet nog vad Edsbyn är bra i ;) Jag kommer från en familj som inte är kristen men har en syster som är kristen och det är tackvare henne som jag är kristen idag så henne ska jag tacka mycket! Jag har vart kristen i 3 ½ år!  Jag går sista året på Voxnadalens gymnasium, barn och fritid med inriktning fritid, alltså, jag tar studenten om 5 veckor och det kommer bli underbart! När jag var 16 år så flyttade jag hemifrån till Sundsvall för att plugga It-Media på JohnBauer gymnasiet, gick där ett år men det var en massa saker som hände i mitt liv då ( panik och ångest attacker, en person som stog mig närmast dog medmera) och när jag skulle börja 2an så bestämde jag mig för att flytta hem till edsbyn igen för jag klarade inte av att vara själv och nu har jag vart fri från alla panik och ångest attacker i ett år =) Men jag ska berätta mer om det vid ett annat tillfälle om ni vill veta något om det =) Min största dröm är att få jobba inom TV, min dröm är att bli kameraman, kanske lite annorlunda men sånn är jag, och det kommer ni att märka med tiden haha. Jag har sökt lite skolor runt om i Sverige och hoppas att jag kommer in iaf på någon :)  På min fritid så fotar jag mycket, är i kyrkan, kollar på extremsporter, åker skidor och snowboard, reser, är med kompisar, fikar, RETAS , sover ( finns det något underbarare än att sova ?!? ), spelar msn, jobbar som badvakt , använder min mobil för mycket, utmanar mig själv, är med i pannkakskyrkan, åker på festivaler och konserter , FÖRSÖKER skejta men det går inte så bra, är i fjällen hm jaa det var nog en liten del av det jag gör =)

Jag vet inte riktigt hur mycket jag ska berätta så ni får fråga istället om ni vill veta något! Jag kommer senare berätta lite när/var/hur jag blev kristen! Men om ni undrar över något så fråga på bara =)

Mamma säger att jag är en blandning mellan Carolina Gynning och Jackass, vissa säger att jag är en duracellkanin så det är lite fart och fläng i mig allt =) 

Bless! 


http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/ 


Kommentarer
Skrivet av: Bri...

Hej, det va ju en skitbra presentation :)) Be happy! Som sagt jag känner redan Ercia, så ni två, lycka till med blogggen! =) Kramisar Brian

2009-05-10 @ 11:41:49
URL: http://bri.bloggagratis.se
Skrivet av: Sandra Karlsson

Hejsan! En jättebr presentation. Ville också bara säga att du är riktigt söt :)



Mvh Sandra

2009-05-12 @ 22:51:05
URL: http://www.slck.bloggagratis.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0