Vad tycker ni om bloggen?

Nu har den här bloggen funnits i ett halvår nästa månad. Jag har lyckats hålla den uppdaterad regelbundet trots att Idah har haft brist på inspiration och därför inte vara aktiv här på ett tag nu. Jag kommer att fortsätta uppdatera minst tre gånger i veckan och har en del spännande inlägg på gång under de närmsta veckorna. Bland annat kommer ni att få läsa om de tre sista punkterna från det här inlägget, en bibelundervisning om att ha fokuset på Jesus, om hur Gud var med mig och uppmuntrade mig då jag hade det lite jobbigt förra hösten och äntligen få läsa om hur det var på min missionsresa till Thailand för två år sen…

Men nu då toliveforchrist har funnits ett bra tag tänkte jag att jag skulle fråga er som läser här vad ni tycker om bloggen.
     Vad är bra, vad är dåligt, vad fattas, vad kan vi förbättra och vilka sorts inlägg tycker ni bäst om?

Berätta! :)

/ Erica


Kommentarer
Skrivet av: ElinArmour

Hihi, ja visst är det gulligt ^^

2009-10-14 @ 18:05:51
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Skrivet av: Julia

sv: Tack så mycket :) Jag gillar det också, haha :



Jag gillar er blogg. Tycker det dock vore kul om du lade upp typ "Veckans Böneämne". Ex, "Idag ber vi för dem som jobbar med rosabandets verksamhet och de som lider av cancer" så kan vi som läser alla be tillsammans om samma ämne, kanske dela med oss av tankar vi har och samtal vi haft med Gud och andra om det ämnet. Bara en idé, tycker att bloggen är fin och bra som den är :)

2009-10-15 @ 14:13:42
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Skrivet av: Hey

Ta upp saker om att kristna enl apg ska avhålla sig från blod. Vad menas med det?

2009-10-15 @ 14:30:06
Skrivet av: Sandra

jaa verkligen... Ja önskar man kunde göra nåt.. Nu har de dessutom blivit värre...

2009-10-15 @ 21:36:12
URL: http://bitchens.blogg.se/
Skrivet av: Erica @ toliveforchrist

Svar till Hey: Ska ta upp det i ett inlägg i Frågelådan i slutet på nästa vecka. :)

2009-10-16 @ 15:51:16
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ni har en jättefin blogg, tycker även att Julias förslag lät intressant. Härligt när Guds ord får spridas till andra människor så här.

Blessings från Maria

2009-10-16 @ 17:45:21
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
Skrivet av: Markus

Hej! Jag har kikat runt lite på bloggen nu. Jag är inte kristen men jag tycker religion är förjäkla intressant. Så jag kunde inte slita mig från att ställa lite frågor angående eran tro.

2009-10-18 @ 12:45:11
Skrivet av: Markus

Tror ni på allt som står i bibeln eller väljer ni ut delar som ni tror på är sant. Efter att ha läst bibeln vet jag är det finns mycket i bibeln som inte är rätt och jag kan inte finna att ni skrivit något om det i eran blogg. Bör inte någon som tror på gud tro på allt som står i bibeln? Det är väl ändå guds ord från början? Sedan förstår jag inte hur man ska kunna tro på allt i bibeln eftersom den på flera sätt säjer emot sig själv.



Tacksam för svar!

2009-10-18 @ 12:50:17
Skrivet av: Erica @ toliveforchrist

Svar till Markus: Tack för din fråga! Det kommer att komma svar i ett inlägg här på bloggen i mitten på nästa vecka, så kika tillbaka då! :)

2009-10-20 @ 18:58:19
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0