Least of These. ♥

För bara en liten stund sen såg jag Idahs inlägg, och jag tänkte direkt på en låt med DecembeRadio (rockbandet som jag tipsade om för ungefär en vecka sen). Låten heter Least of These och det finns en video med den på YouTube som gör mig helt tårögd. Den får mig att tänka på alla människor som inte har det lika bra som vi har det och på vad Jesus har sagt. I Matt 25:40 säger Han: Då skall konungen svara dem: Amen säger jag er: Allt vad ni har gjort för en av dessa mina minsta bröder, det har ni gjort mot mig.

Så tänk på detta, och se videon... ♥


DecembeRadio - Least of These...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0