I See Love! ♥

Igår berättade jag om hur mycket lovsång betyder för mig, så jag tänkte att det skulle passa bra med en lovsång idag. :)

Den här hittade jag på YouTube för ungefär ett och ett halvt år sen då jag satt och klickade omkring litegrann. Jag tycker att den är underbar. Jag älskar texten, videon och budskapet.
     Människor har alltid och kommer alltid att se Jesus på väldigt olika sätt. Som en martyr, som en galning eller kanske som den där killen som fick dö för att Han hade annorlunda åsikter om saker. Men vi ser kärlek. Guds kärlek till oss genom att Han sände sin ende son för att dö för våra synder så att vi kunde få liv genom Honom...


I See Love ♥

Kommentarer
Skrivet av: Mandy

Tack sötis :) allting bra med dig annars??



kramis

2009-07-19 @ 19:29:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0