JAG KOM IN

Ikväll fick jag reda på att jag kommer att flytta till hösten, jag har nämligen kommit in på en skola och ska läsa TV-Produktion i Falun :) Jag är super glad för det! Nu behöver jag bara ett boende, jag vill hitta en billig lägenhet så nära skolan som möjligt som ja kommer att trivas i, så det får ni gärna be för! Jag vill helst inte bo i korridor, har redan gjort det i 1 år och det var det hemskaste jag ha vart med om! Så en egen lägenhet skulle jag vilja ha, till ett bra pris =)


Har skrivit i min blogg nu hur allt gick till.... så besök gärna den :) 

http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se

// Idah


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Stort grattis!



Hoppas de kommer gå bra för dig =)



Kram // Miccan

2009-07-10 @ 00:36:34
Skrivet av: Mandy

Grattis!!!!



Ja jag är utbildat till snickare fast nu är jag bara på praktik pga arbetsprist.. Sen håller vi på och bygger hemma hela tiden oxå :) Jag ska hojta till när jag har skrivit om min frälsning så kan ni lägga in den oxå. Massa kramar Mandy

2009-07-10 @ 14:02:55
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0