Mandys vardag med Jesus!

Idag är det dags för ett bloggtips här på toliveforchrist. Det var ett tag sen nu, så det är på tiden. :)
     Det är Mandys blogg som jag tipsar om den här gången. Så här berättar hon själv om sin blogg: Min blogg handlar ju om vardagen jag går med Jesus. Jag vill att ofrälsta människor ska få läsa och lära sig om hur det är för en kristen.och jag hoppas någon hittar till Jesus genom att läsa va jag skriver.  Att dem ska först¨å att det inte är religion utan relation till Jesus. Jag vill nå hela bloggvärlden så att Jesus ska komma fram.  Folk har ju en uppfattning av att kristna är tråkiga och tvungna göra massa saker. Jag vill ändra den synen folket har  :)



http://mizzmandy.blogg.se - Helt klart värd att kika in på! :)

Kommentarer
Skrivet av: Mandy

Tack Gumman va bra det blev :) kramis. Måste bloggtipsa dig med. Jag har även länkat till din blogg

2009-07-01 @ 17:06:47
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0