BE FÖR MIG

Tjohopp, nu är jag tillbaka igen! haha, nej inte tillbaka - tillbaka så jag tänker börja blogga här,  men tillbaka för jag tänker fråga om ni inte kan be för mig? Jag är fortfarande lika sjuk och det går aldrig över, feber ena dagen sen är den borta en dag och sen kommer den igen, TOKFÖRKYLD, hostig, seg i kroppen, ont i halsen och huvudet! Känns lite små tråkgit att vara sjuk nu när det är sånt fint väder! Jag har legat inne i en soffa i en hel vecka nu nästan och inte kunnat göra nått. Har badat bara 1 gång och det var när jag protestera att jag var sjuk, klarade inte av att vaar inne länge så jag åkte iväg och bada, såååå sköööönt! men jag vart inte frisk för det, haha inte så konstigt heller! Har flyttat ner till min källare nu och sover där och är där ibland när jag behöver svalka mig, jag kan inte vara i huset när det är för varmt, hela jag blir klen! Så ni får hemskt gärna be för mig att jag blir frisk NU :)

// Idah


Kommentarer
Skrivet av: Denise

Klart jag ber för dig!

Krya på dig och Gud välsigne dig!

2009-06-28 @ 22:52:36
URL: http://olddances.blogg.se/
Skrivet av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

du får krya på dig! =)

2009-06-29 @ 09:36:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Skrivet av: garan

Du är inte ensam i din situation..

Vi är flera som lyfter upp dig

inför Herren i bön!



Gud hör bön!

2009-06-29 @ 14:50:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0