SET ME FREE DRAMA

Ni får ursäkta mig lite, jag känner mig så kort och att jag inte förmedlar nått alls i den här bloggen men jag måste erkänna att jag har fullt upp! Tar ju studenten på onsdag och det är så mycket som händer just nu! Har vart det i 2 veckor nu och det slutar inte förns nästa vecka, jag har alltid nått som är pågång eller måste göras! Men man tar ju bara studenten 1 gång, därför jag gör allt ;) Saker som ska fixas hit och dit, saker som görs med polare  och soo ooon! Så ursäkta men när allt ha lugnat ner sig så ska jag ta tag i det här! =)

Det betyder att jag inte förmereder det så bra eller skriver långt, för jag har varken tid eller ork just nu! Därför blir det ett drama här som jag tänkte visa! Det är min kompis Emma som visade detta för mig! Jag tycker att det säger så mycket och den berör mig! Om jag ska vara helt ärligt så känns det som att jag är tjejen i filmen! Jag för exat 2 år sedan!
Vi tänker göra det här dramat när vi är ute med pannkakskyrkan =)




Visst är den bra?

// Idah

Kommentarer
Skrivet av: Rebecka

fantastisk!!

2009-06-14 @ 20:46:01
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0