Kristen musik!

Nu är det dags att presentera ännu en kategori som kommer att finnas här på bloggen - Kristen musik!
     Här kommer jag och Idah att tipsa om kristna artister som vi tycker är bra och självklart också lägga upp låtar. Vill ni tipsa om en artist eller en låt som ni vill att vi lägger upp så är det bara att maila till oss på [email protected].

Det finns så grymt mycket kristen musik som jag gillar. Bland mina personliga favoriter finns bland annat Carola, Hillsong och DecembeRadio. Det finns hundratals låtar som jag skulle vilja lägga upp här redan nu. Men det blir en till att börja med, och det är en låt som jag har fastat för på Spotify. Den är så vacker och det bara utstrålar JESUS om den. It's praise to the King of kings...


Gateway Worship with Kari Jobe - Revelation Song

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0