Jenny trodde att spriten skulle befria henne, idag är hon frälst...

Nu är det dags för ännu ett bloggtips. Den här gången tänker jag tipsa om Jennys blogg.
     Jenny är 24 år, bor i Piteå och pluggar just nu på en folkhögskola. Hon var innan hon blev frälst tjejen som drack, svor och skolkade. Hon trodde att spriten skulle befria henne, men idag vet hon bättre. Läs mer om hennes historia i den här artikeln och kika gärna in på hennes blogg.


Klicka på bilden för att besöka bloggen.

/ Erica


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Intressant!! :)



svar: Jaa :/ Hoppas kattungarna hittar ett annat hem :) ^^



Åh gud vad gott ;) Vad fick jag o äta då? :D haha

2009-09-08 @ 19:18:52
Skrivet av: SimonSvensson [ZvenZon.blogg.se]

Sv: Haha men klart!=)

Nae asså Rektorn låter mig inte studera hemma, uatn vill sätt in mig i en klass på 30 pers på IV, då jag jag faktiskt ska läsa på en helt annan nivå än dom andra.. :/

2009-09-09 @ 02:20:14
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Skrivet av: HÄNI

Riktigt cool och udda blogg, tummen upp!

2009-09-10 @ 22:09:48
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

ååhh vad du e söööött gumman =) hahaha det känns super konstigt då nån överhuvetaget skriver om mej jag ska länka dej å han idag i ett inlägg känns jätte skumt jag har haft mycke ivägen för bloggen nu därför har jag iten bloggat å nu e de där det enda jag bloggar om då jag tackar alla hehe!

Taaaccck

2009-09-11 @ 11:05:08
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0