JAG HADE INGA ÖGONFRANSAR

Okey, nu tänkte jag inviga "Vittnesbörd". Här kommer jag och Erica skriva lite vittnesbörd men om du har något vittnesbörd så är det bara att maila oss så klickar vi in ditt vittnesbörd här! =) 
Jag tänkte börja med att berätta ett vittnesbörd.

För ca 2 år sen så hade jag panik och ångest attacker och jag var deprimerad, vilket JAG tror orsakade att jag tappade mina ögonfransar! ( om man har panik och ångest attacker kan man lätt tappa mycket hår och jag läste på internet att man kunna tappa ögonfransar) och nu menar jag inte att jag tappade lite ögonfransan, nej det var mycket jag tappade på båda ögonen! Men när jag blev fri från all panik och ångest så fortsatte jag tappa mina fransar, så jag gick till doktorn och gjorde lite tester men dom visste inte var det var för fel. så under 1 ½ år så tappade jag dem, sen växte dom tillbaka ( det tar ca 6-12 veckor för ögonfransar att växa ut ) och sen tappade jag dem igen. Jag bad och bad att mina ögonfransar skulle bli " normala" igen, men längst inne så troddee jag verkligen inte att det kunna bli bra så det var mer " Gud, fixa mina ögon fransar nu, amen...? men jag har ju bett om det här förr, och det blev ju inte bättre, varför ska han hjälpa mig nu? äääh AMEN" Klart att det inte funkar då om jag inte tror med hela mitt hjärta att det blir bra!

Sen i julas så hade vi en liten konferens här i byn och ett team från SOS Mission var här och hjälpte oss, och under ett möte kunna man få förbön så jag gick fram till en tjej som heter frida som kommer från edsbyn men gick där på SOS och jag bad henne att be för mina ögon och hon gjorde det, och då bestämde jag mig att nu ska jag bli helad och jag trodde på det fullt ut!

Sen den dagen har jag inte tappat mina ögonfransar, jag är helad =)


Mitt ena ögat när det var som värst! Ser ni att jag är utan ögonfransar på ensa sidan? Så var det på mina båda ögon men nu allt bra igen :)

Kommentarer
Skrivet av: Angie .

Vad härligt att allt är bra igen <3

2009-05-14 @ 21:37:01
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hej , jag tappa mina hela tiden , bet du vad jag kan göra ?

2009-06-30 @ 23:04:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0