Be för de kvinnor som har drabbats av bröstcancer och för de som arbetar med rosa bandet den här månaden.

Som svar på inlägget vad ni läsare tycker om bloggen kom det upp önskemål om att ha veckans böneämne. Eftersom Idah inte är aktiv här för tillfället tar jag hand om bloggen själv nu och lägger upp minst tre inlägg i veckan, försöker att variera mig, så jag vet inte om det kommer att bli böneämne varje vecka. Men jag tänkte att jag kunde ta med det lite oftare, inte bara då folk skickar in, utan ta upp böneämnen annars med. Börjar med det idag. :)

Det är den sista veckan i oktober nu, och då tycker jag att det passar extra bra att vi ber för alla de kvinnor som har drabbats av bröstcancer och för de som har arbetat med/arbetar med rosa bandet den här månaden.
     Be för att Gud ska vara med de, beskydda de och välsigna de. Vi tror på att böner kan förändra situationer och liv helt och hållet, så var med och be för det här. Gud hör bön.


(Bilden är hittad via Google.)

/ Erica


Kommentarer
Skrivet av: rebecca

Hur kommer det sig att hon Idah inte är så aktiv här längre då?



svar: Ja det är klart. Det är väl tron som spelar roll och inte handlingarna man gör (så som dopet och konfirmationen).

Ja dvd-spelare är alltid bra att ha ^^ Tror jag fick tag på en bra också, för 299 kr! Så inte särskilt dyrt :)

2009-10-27 @ 13:26:21
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Ska vi komma ihåg dig?

Mail: (det är bara vi som ser den!)

Hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback
Follow toliveforchrist

Jesussajten.se


RSS 2.0